رهگذر روزگار

آمده ام که باشم و نبودن هایم را جبران کنم
مشخصات بلاگ

راه طولانی است اما باید پیموده شود گاهی در این فضا باید قدم برداریم و گاهی در فضایی دیگر
دختری هستم 25 ساله که باورم نمی شود 25 سال از عمرم گذشته است.
نویسنده بودم اما قلمم شکست
اهل ورزش و مطالعه
فارغ التحصیل یک دانشگاه در همین حوالی ...

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی
جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۴ ب.ظ

گاهی که دلم برای خودم تنگ می شود...

این روزها حالت گیجی دارم....
چیزهای زیادی فهمیده ام اما مجبورم خودم را به نفهمی بزنم ...
و چیزهای زیادی هست که نمی فهمم اما ادای انسان هایی را در می آوردم که انگار می‌داند
ماه رمضان پارسال هم از این شبها تلخ شد
ماه رمضان امسال هم از همین شب ها تلخ شده است اما کاش خداوند کمک کند و تلخی اش مانند تلخی یک قهوه باشد که بعد از خوردن به تن آدم بچسبد...
روزهای گذشته اگر مرور شوند خوب است اما امان از روزی که دلت برای خودت تنگ شود...
درخت گردو
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۱
تبسم خیالی

نظرات  (۵)

۱۲ تیر ۹۵ ، ۰۴:۲۱ محمد حسین
تو بلاگفا هم وبلاگ داشتین ؟!
پاسخ:
داشتم ولی به خاطر مشغله بستم (:
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۷:۱۴ رهگذر دنیا
خوبی؟ سلام
پاسخ:
سلام دوستم ممنون از لطف شما
ان شا الله تلخی ها تموم میشه
پاسخ:
خوبی این روزگار اینه که میگذره برای من که سخت میگذره
۱۴ تیر ۹۵ ، ۱۲:۱۶ شیکسون (^_^)
آره روزی که آدم دلتنگ خودش میشه، بده...
همینطور روزی که دلتنگ خدا بشی...
پاسخ:
دقیقاً اینقدر درگیر خودم شدم که خدا را فراموش کردم...
ممنون دوست خوبم که به یادم آوردی (:
۲۰ تیر ۹۵ ، ۰۸:۳۶ رهگذر دنیا
هستی اگر نیستی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی